Nezařazené

PR články

PR články oslovují čtenáře tím, že mají jistou informativní hodnotu. Měly by být čtivě napsané. Snaží se zaměřit na čtenáře, a na jejich zájmy a potřeby. Vypadají jako běžné informativní texty, a reklama by měla být do textu včleněna velice nenápadně a nenásilně.
PR články mohou mít různé podoby, a mohou být také psány v různých stylech. Mohou mít podobu recenze, analýzy, vtipného textu, srovnání produktů, zajímavého informativního textu a podobně. Hlavní je, že tyto texty nesmí vypadat jako reklama.

Zajímavé informace

Aby PR články přivedl na vaše stránky nové návštěvníky, musí je svým textem zaujmout. Měl by obsahovat cenné informace. Ty čtenáře donutí si článek dočíst, a případně i kliknout na určitý odkaz v textu, který je dovede až na váš web.

Tags :
4.6.2019